Complaints & Conflict Resolution
Περιγραφή
150.00€ Original price was: 150.00€.75.00€Η τρέχουσα τιμή είναι: 75.00€.
Μη Διαθέσιμο
Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει τους επαγγελματίες του κλάδου των τυχερών παιχνιδιών με τις βασικές δεξιότητες και στρατηγικές που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων και την επίλυση συγκρούσεων με δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις που προκύπτουν από παράπονα πελατών, διαφωνίες μεταξύ εργαζομένων και ρυθμιστικά ζητήματα, όλα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων τυχερών παιχνιδιών. Μέσα από διαδραστικές μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις ρόλων, οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν τεχνικές για την αποκλιμάκωση των εντάσεων, την ενεργή ακρόαση των ανησυχιών και την εφαρμογή λύσεων που υποστηρίζουν τόσο την ικανοποίηση των πελατών όσο και τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές διατάξεις. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν την αυτοπεποίθηση και την ικανότητα να αντιμετωπίζουν τα παράπονα και τις συγκρούσεις προληπτικά, καλλιεργώντας ένα θετικό και υποστηρικτικό περιβάλλον στις εγκαταστάσεις τυχερών παιχνιδιών που διαχειρίζονται.
Λεπτομέρειες Εκπαίδευσης
Εξαντλημένο