Marketing and Advertising II
Περιγραφή
150.00€ Original price was: 150.00€.75.00€Η τρέχουσα τιμή είναι: 75.00€.
Μη Διαθέσιμο
Βασισμένο στις θεμελιώδεις έννοιες που εισήγαγε το μάθημα Marketing and Advertising I, αυτό το μάθημα ενδιάμεσου επιπέδου προσφέρει περαιτέρω διερεύνηση στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών ειδικά προσαρμοσμένων στο δυναμικό τοπίο της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών. Οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν σε προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της στοχευμένης διαφήμισης, της κατηγοριοποίησης πελατών και της ανάλυσης μάρκετινγκ βάσει δεδομένων, για την αποτελεσματική προσέλκυση και διατήρηση πελατών σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά. Μέσω μελετών περιπτώσεων και διαδραστικών συζητήσεων, οι εκπαιδευόμενοι θα διερευνήσουν δεοντολογικά ζητήματα, ρυθμιστικούς περιορισμούς και αναδυόμενες τάσεις που διαμορφώνουν τις πρακτικές μάρκετινγκ και διαφήμισης στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών. Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν την τεχνογνωσία για να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ που προωθούν την απόκτηση πελατών, ενισχύουν την εμπιστοσύνη στις εμπορικές επωνυμίες και διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς του κλάδου.
Λεπτομέρειες Εκπαίδευσης
Εξαντλημένο